nutizie

Guangdong Hualongyicheng New Material Technology Co., Ltd. hè unu di i principali produttori mundiali chì si focalizanu nantu à a produzzione, vendite, R & D di novi additivi in ​​PVC, cumpresu Stabilizatore Amichevule per l'Ambiente, Aiuti à a Trasformazione in PVC, Modificatore di Impattu in PVC, Agente Spumante, Regulatore di Schiuma in PVC, Cera PE, CPE, ecc. Oghje, Hualongyicheng New Material Technology hà ripurtatu vendite totali di 2 milioni di dollari per a prima metà di questu annu. Si tratta di un 43% di ingressu di i rivenuti in muneta lucale in u listessu tempu di l'annu passatu.

aboutus

"A prima metà di questu annu hè stata eccezziunale per a Nuova Tecnulugia di Materiali Hualongyicheng mentre avemu continuatu à furnisce un impattu misurabile per i clienti, i nostri populi è a sucietà. Questi risultati riflettenu l'impegnu ininterrottatu di Hualongyicheng New Material Technology di serve i clienti cun qualità è distinzione ", dice Jack Jing, CEO di a cumpagnia. «Durante l'ultimi 6 mesi, avemu aumentatu l'investimenti strategichi in e capacità è l'additivi PVC i più ricercati da i clienti in u mondu. Avemu dinò allargatu i nostri sforzi è investimenti per guidà l'innuvazione puru ottenendu risultati finanziarii forti ".

 

A strategia di Hualongyicheng New Material Technology è u mudellu di cummerciale "Material with Service" anu cuntinuatu à guidà u successu à livellu mundiale in a prima metà di questu annu. Tutte e zone additive di PVC, in particulare Stabilizatore Amichevule per l'ambiente, Modificatore d'impattu di PVC è Cumpostu di Formula di PVC Chjaru, sò cresciuti durante stu tempu.

 

Inoltre, Hualongyicheng New Material Technology hà aumentatu a so forza di travagliu à circa 150 prufessiunali, un aumentu di 20 per centu annantu à l'annu passatu. A cumpagnia hè focalizata nantu à equipà a so ghjente cù nuove capacità chì li permetteranu di esse più sapienti in tecnulugia è pronti per u futuru. Questu, à sua volta, permetterà à Hualongyicheng New Material Technology di aiutà i clienti à sfruttà queste innovazioni rivoluzionarie relative à u PVC.



Tempu di posta: Maghju-11-2019